Monday, April 19, 2010

SIBUKKAN DIRI ANDA

Most probably, exam result will announce tomorrow.
dup...dap...dup...dap...
nothing to do.
juz tawakkal 'alallah....!
my holiday is about 1 week left.
this weekend i'll enroll at gombak campus for doing my short sem.
x sbr rsenye nk msuk short sem.
nasib baik la ade short sem.
kalau x mse saya akan terbuang dengan benda-benda langho je.

Utk cuti kali ni saya byk habiskan masa di rumah cz dpt cuti 2 mggu je.
Saya plan untuk menghabiskan baca semua buku yang tak terbaca.
Agak banyak jgk buku yang saya pinjam dari kawan-kawan.


"sibukkan diri anda dengan kesibukkan yang bersyarat"
Saya quote kata-kata ni dari blog Muni.

Tibe-tibe saya menerima msg YM dari Muni.

"penggerak dan sukarelawan AMANI diperlukan.untuk maklumat lajut sila layari http://amanpattani.blogspot.com "

Satu peluang yang bagus untuk saya sibukkan diri dalam amal islami. Betul ape yang muni cakapkan. Banyak benda yang kita perlu lakukan untuk bangunkan ummah.

Masalah couple la...ketagihan dadah la...budaya hedonisme la...
Itu baru isu yang berdekatan dengan kita.
Belum lagi isu ummah.
Isu palestin...isu selatan thai...and banyak lagi...

So, untuk mereka yang akan berhadapan dengan cuti selama 3 bulan, jgn sia-siakan cuti anda.
Hargailah masa lapang yang ada.~

No comments:

Post a Comment